Характеристики:
Вага: 280 г (розмір M, CPSC/CE
Сертифікати: CPSC/CE; AS/NZS
особливості:
21-вентиляційна система охолодження AirFlow посилена великим центральним вентиляційним отвором, через який повітря проходить через шолом і над головою водія, щоб воно охололо.
5 полікарбонатних мікрооболонок для агресивного дорожнього дизайну
Внутрішня структурна оболонка з полікарбонату, вбудованого в пінопласт, забезпечує внутрішню міцність та підтримку EPS за мінімального зниження ваги.
Легка, зручна лямка LiteForm™ обертається навколо голови для безпечної та зручної посадки. Він також гідрофобний, тому не вбирає піт і не розтягується, як інші лямки.
кулачкові пряжки, що замикаються, надійно фіксують стрічку LiteForm ™
Антимікробне набивання TransTextura Plus™ допомагає боротися зі зростанням бактерій, витягуючи піт з голови водія та передаючи його через вентиляційні отвори AirFlow; природні властивості тканини пригнічують мікроби, що викликають запахи
Система припасування Cinch Pro™ забезпечує оптимальне покриття, утримуючи потиличну кістку для повного захисту, підтримки та комфорту.
Додатковий комплект прокладки TransTextura Plus™ 3 мм у комплекті зі шоломом
Система захисту мозку MIPS
Rev – один із офіційних шоломів команди CCC. Завдяки ультрасучасному дизайну та максимальній вентиляції. Від швидкісних підйомів до змагань з велокросу Кубка світу – це ідеальний вибір для чудової посадки, комфорту та захисту.
Технології:
MIPS – це запатентована система захисту мозку, розроблена для зменшення обертального руху від похилих ударів, які можуть спричинити навантаження на мозок. MIPS імітує власну систему захисту мозку всередині черепа, додаючи шар із низьким коефіцієнтом тертя між головою та шоломом. Шолом із MIPS може поглинати більше обертального руху від кутового удару.
Запатентована MIPS система захисту мозку була розроблена деякими провідними світовими дослідниками в галузі біомеханіки та нейробіології у Королівському технологічному інституті (KTH) та Каролінському інституті у Швеції.
Штаммові зображення рівня з лабораторних випробувань, де два ідентичні шоломи, один з MIPS і один без, випробувані з тією самою швидкістю, показують явну різницю. Чим більше червоного, тим більша напруга у мозку. Шолом з MIPS зменшує обертальний рух, що передається в мозок. Коли голова піддається кутовому удару, мозок ковзає вздовж мембрани на внутрішній поверхні черепа, що зменшує обертальний рух, що передається мозку. Ця динаміка була скопійована та технічно застосована для створення запатентованої системи захисту мозку MIPS. Це шар з низьким коефіцієнтом тертя між головою та шоломом, який в експериментальних та чисельних тестах показав зменшення обертального руху до мозку.
У шоломі із системою захисту мозку MIPS оболонка та підкладка розділені шаром із низьким коефіцієнтом тертя. Коли шолом із системою захисту мозку MIPS піддається похилому удару, шар із низьким коефіцієнтом тертя дозволяє шолому ковзати щодо голови. Система захисту мозку MIPS не заважає іншим властивостям шоломів, таким як дизайн та комфорт. З 1996 року проводилися дослідження та випробування для порівняння шолома із системою захисту мозку MIPS із звичайним шоломом. Результати показали, що можна було зменшити обертальний рух, що передається в мозок, додавши систему захисту мозку MIPS.