Оплата і доставка

Оплата для України:

1) Оплата на картку Приватбанку
Ви можете сплатити Ваше замовлення:

  • у Приват24
  • у будь-якому відділенні Приватбанку
  • через iPay
  • з картки будь-якого іншого банку (при цьому комісія може бути більшою)

Якщо ви бажаєте здійснити оплату вказаними вище варіантами, менеджер інтернет-магазину повідомить вам реквізити картки через SMS.

2) Оплата післяплатою
Ви можете сплатити Ваше замовлення післяплатою (при доставці транспортною службою “Нова Пошта”). Мінімальна сума замовлення для оплати післяплатою – 500 грн.

Оплата для країн СНД:

Нашим клієнтам із СНД ми пропонуємо такі способи оплати замовленого товару:
Грошові перекази:

  • “Western Union”
  • “MoneyGram”.

Доставка товару

Доставка по Україні:
1) Доставка всіх замовлень по Україні здійснюється транспортними службами «Нова Пошта”, “Міст Експрес”, ”Укрпошта”, ”Джостін” та “Делівері”. Тарифи та терміни доставки на сайті вище зазначених компаній », наш менеджер обговорить із Вами питання доставки в індивідуальному режимі.
2) Відправка замовлень, оформлених та оплачених до 19:00 робочого дня, здійснюється цього ж робочого дня. Замовлення, оформлені та оплачені після 19:00, відправляються на наступний робочий день. Замовлення, оформлені під час вихідних чи святкових днів, обробляються першого ж робочого дня.
Надсилаються тільки оплачені замовлення (за винятком випадків, коли обрано оплату післяплатою).

Важливо! Велосипеди вирушають у заводській коробці, упаковані належним чином. Здійснити повне складання та налаштування велосипеда Ви можете самі або ж, звернувшись до найближчої веломайстерні у вашому місті.

Доставка у країни СНД:
1) Доставка по СНД здійснюється державною поштою. Кожній посилці надається індивідуальний номер для відстеження, який вам повідомить менеджер інтернет-магазину.
2) Відправлення замовлень до країн СНД здійснюється лише після оплати замовлення та за рахунок покупця.
3) Велосипеди країнами СНД не відправляємо!!!

Обмін та повернення товарів

Ви маєте право повернути товар належної якості або обміняти його на інший аналогічний, якщо дотримано наступних умов повернення товару (згідно із Законом України «Про захист прав споживача»):
1) Товар не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували (товарний вигляд та упаковка);
2) Товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
3) Пройшло трохи більше 14 днів із моменту придбання товару;
4) Є в наявності касовий чи товарний чек.

Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок клієнта

Зверніть увагу! Відповідно до Законодавства України існує низка товарів, які не підлягають поверненню чи обміну. З переліком даних товарів ви можете ознайомитись у додатку 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів»